ponedeljek, 11. januar 2016

Sir

Pa začnimi pri živilu, ki velja za najbolj težavno, ko se odločamo za veganstvo.
To je seveda sir.
V nekaterih trgovinah (recimo Kalček) lahko najdemo precej dobre nadomestke za to živilo, vendar so, roko na srce, precej dragi.
Sama sem poskusila marsikaj, a najbolj sem bila navdušena nad temle receptom, povzetem iz evkaliptus.si.


Vir: http://www.evkaliptus.si/author/franci/veganski-sir/

Sestavine:


- 1/4 skodelice indijskih oreščkov
- 1 skodelica tople vode
- 2,5 čajni žlički tapiokine moke
- 3/4 čajne žličke soli
- 1 čajna žlička limoninega soka
- 1-2 čajni žlički jedilnega kvasa v kosmičih

Vse skupaj zblendamo do gladkega, nato pa na rahlem ognju med mešanjem segrejemo do željene gostote.

Okus je zelo zanimiv, "sirast" priokus pa mu daje kvas v kosmičih.

Kje dobiti kvas v kosmičih?

Obstajajo različne znamke kvasa v kosmičih. Praviloma ga najdemo v škatli, včasih tudi v vrečki.
Okusi se med različnimi znamkami precej razlikujejo. Meni do sedaj najboljši je znamke Dr. Ritter, ki je zelo okusen in tudi ni pretirano drag. Prodajal naj bi ga Sanolabor, vendar ga ob mojem zadnjem obisku niso imeli. Našla sem ga v majhni trgovinici Od zrna do zrna na Trubarjevi ulici v Ljubljani. Skoraj sigurno ga lahko najdete tudi v trgovini Kalček, nekaterim ga uspe najti tudi v bolje založenih Mercatorjih.
V glavnem priporočam, da ko naletimo na to v Sloveniji še dokaj redko živilo, da naredimo zalogo. Kot zalogo mislim, da kupimo recimo dva, saj se običajno uporablja v manjših količinah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar